سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

زیبایی

جمعه 87/7/5 :: ساعت 1:49 صبح
خوردن روزانه حداقل دو نوع لبنیات ( شیر و ماست ) در پیشگیرى از بروز چین و چروک پوست به ویژه در سنین بالا مؤثر است.
دکترهای متخصص تغذیه می گویند : مطالعات نشان داده است پروتئین، کلسیم و ویتامین B12 موجود در لبنیات نقش مهمى در پیشگیرى از بروز عوارض پوستى همچون خشکى، شکنندگى و اگزما دارند.
وى افزود: به همین دلیل افرادى که در اثر افزایش سن در معرض پیرى پوست قرار دارند مى توانند با مصرف یک لیوان ماست به همراه دو لیوان شیر در روز ضمن تأمین منابع مورد نیاز مذکور به استحکام بافت استخوانى خود نیز کمک کنند.
ایشانن با بیان اینکه مصرف سبزیجات همراه با فراورده لبنى همچون ماست به جذب مواد مغذى آن کمک مى کند تصریح کرد : مصرف جوانه گندم، آویشن، شوید و میوه هاى تازه به همراه فراورده هاى لبنى مانند ماست جذب کلسیم، ویتامین B12 و عناصرى همچون آهن را به دو برابر افزایش مى دهد.
 
 

ماسک انگور؛ شاداب کننده و تقویت کننده پوست

 

 

این ماسک برای هر نوع پوستی مفید می باشد. سعی کنید در روز به مدت 5 الی 10 دقیقه ماسک را روی صورت گذاشته و بعد با آب بشویید. ماسک دارای پروتئین بسیار است و اجزا و مواد آن به صورت زیر است.

مواد لازم:

جوانه گندم

1 قاشق غذاخوری

جوانه ماش

1 قاشق غذاخوری

انگور شیرین

6 الی 8 حبه

عدس پخته

1 قاشق غذاخوری

ماست معمولی

1 قاشق غذاخوری

سیب، خیار، هلو

1 تکه کوچک ازهرکدام

تمام مواد را با هم در مخلوط کن ریخته و به هم بزنید؛ سپس روی صورت بمالید و بعد از مدتی صورتتان را بشویید. افرادی که پوست بسیار خشک دارند، حتماً یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق روغن بادام شیرین به ماسک اضافه کنند.

 


¤ نویسنده:مریم

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:36727


بازدیدامروز:3


بازدیددیروز:3

 RSS 
 
درباره من
زیبایی

لوگوی وبلاگ
زیبایی

اشتراک در خبرنامه
 


طراحی قالب: رفوزه